20.6.07


Μη με βλέπετε έτσι μικρούλη...

...είμαι ζόρικο μωρό εγώ!

Έχει κανείς καμιά αντίρρηση;

5 σχόλια:

marilia είπε...

Ουλπ!!! Όχι, προς Θεού! Ουδεμία αντίρρηση!!!

Θες ένα φιλάκι ή είσαι πολύ ζόρικος για φιλάκια; :):) Κοίτα, ζόρικε, όταν επιστρέψω -σε κάνα μήνα δηλαδή- να 'σαι πολύυυυυυυυυυ καλά, πολύυυυυυυυυυ μεγάλος και πολύυυυυυυυυυ φρόνιμος και γλυκός! Μη δείρεις το μισό διαδίκτυο, όσο λείπω, έτσι; Το νου σου! Και κοίτα μην ξεχυθείς στις παραλίες και κάνεις καμάκι σ' όλες τις... πανοφορούσες τύπισσες των ακτών, εντάξει;;;

Φιλιά, μπέμπαρε! ;)

dafis είπε...

Καλά να πελάσεις και όταν γυλίσεις θα σ'αφήσω να μου δώσεις κι ένα φιλάκι στο μαγουλάκι μου.

Ματς-μουτς!

Me:Moir είπε...

Μου αρέσει πολύ που η πιπίλα ταιριάζει χρωματικά με το απίστευτο μπλουζάκι παραλλαγής!

dafis είπε...

Τί νόμιζες; Εδώ μιλάμε για baby-styling!

(Σαν πολλά αγγλικά δεν ξέρω για μωρό; Εντάξει, με βοηθαέι και λίγο ο θείος μου ο Pluto...)

marilia είπε...

Λοιπόν, ...γύλισα και περιμένω την άδεια για να φιλήσω μαγουλάκι. :):)