14.2.08

Μπουκλόπαιδο!


Τώρα μοιάδω περιθθότερο με το θείο μου...
...θτην κοιλίτθα!
Χι,χι,χι,χι!

9 σχόλια:

DR PAKO® είπε...

Op!Bre,kalws ton!
Wraies mpoukles,magkako,alla kanonise:
mhn pareis tipota parapanw apo ton 8eio sou!Xixi!
Ta filakia mou,mwroudistika!!!

Me:Moir είπε...

Θεϊκό το μαλλί, αλλά και η πόζα είναι σούπερ! Τσιμπιματάκι (απαλό) στο μαγουλάκι.

Ανώνυμος είπε...

Πολυ γλυκό μωρό..

Ανώνυμος είπε...

Eιδα ολες τις φωτογραφιες. Αν καταλαβα καλα "χαζοθείος" ε???
υπεροχος ο νεαρος!!!
να τον χαιρεστε

marilia είπε...

Εγώ δε δίνω τσιμπηματάκι απαλό, εγώ δίνω τσίμπημα ξεζουμιστικό στα μαγουλάκια!!! Μπέμπαρε, μεγάλωσες!!!!
Τι θα γίνει με εκείνο το σφηνάκι γάλα;

Μμμματς!

dafis είπε...

Φιλάκια θε όλουθ! Σμουάτθ!!

Μαρίλια, πέρνα από το θπίτι μου να πιούμε το γαλατοσφηνάκι, γιατί ο μπαμπάθ μου δε με αφήνει να βγω μόνοθ μου ακόμα!

Ploutwnios είπε...

Ευχαριστούμε Υβόννη. "Χαζοθείος" δε λες τίποτα! Κάτι παραπάνω νομίζω ότι είμαι!

Y.Γ.: Ξηγημένοι: Τις απαντήσεις τις δίνεις ο ανηψιός μου!

marilia είπε...

χαχαχαχαχαχαχα! Μπέμπαρε, ούτε εμένα η μαμά μου με αφήνει να βγω μόνη μου ακόμα, οπότε... το σφηνάκι αναβάλεται μέχρι να γίνουμε μεγάααααααααααλα παιδάκια και τα δυο.

Γλυκοφιλάκι

Unknown είπε...

opa re psonara!!!!!to nini polu kalo alla esu exeis petaksei se leo...ti kotsarises tin foto sou?