23.8.07

Νέο ψιλο-punk image!

Πώς σας φαίνεται το μαλλάκι μου; Σοβαρά τώρα...

14 σχόλια:

marilia είπε...

Σε προτιμώ... γιάπη!!!! χιχιχιχιχι!!!

Φιλάκια μπέμπαρε!

dafis είπε...

Εντάτσει τότε...Θα τ'αλλάξω για σένα! Θά το δείς στην επόμενη φωτογλαφία που θα ανεβάσω!

Me:Moir είπε...

Χαίρομαι που επέστρεψες γλυκάκι, και έχω να σου πώ πως μεγάλωσες πολύ. Μάκια στα μαγουλάκια σου!

dafis είπε...

Μάκια και σε 'σένα!
Μουάτς!

Stavros Dafis είπε...

Μη μου πεις οτι τον λενε και Σταυρο!!!

Ploutwnios είπε...

Τσούκου. Έχει όντως και δεύτερο όνομα, αλλά δεν είναι Σταύρος...

marilia είπε...

Πέρασα να δω πόσο μεγάλωσες...

Πιάσε μωροφιλάκι! :)

dafis είπε...

Τό 'πιατσα! Φιλάκι και στο δικό τσου μαγουλάκι!

marilia είπε...

Σου άφησα ένα μήνα για να... αλλάξεις μαλλί και να... μεγαλώσεις κάμποσο.

Λοιπόν;;; Αλλαγές!!!

Φιλί και τσιμπίτσα!

dafis είπε...

Πελιμένω να εμφανιστούν οι φωτογλαφίες από τη βάφτισή μου. Θα δείς αλλαγές σύντομα!

Υγλά μωλουδίστικα φιλάκια!

Υ.Γ.:Λες η τσιμπίτσα σου να μου αφήσεις σημαδάκι;

marilia είπε...

Οοοο!!! Καλέ, βαφτίστηκες; Να ζήσεις, να σε χαίρονται οι γονείς σου και να σε καμαρώσουν μεγάαααααααααααααλο!!!

Και να σου ευχηθώ όπως ευχήθηκα και στον ανιψιό μου που βαφτίστηκε το Σάββατο...

Εύχομαι να σε χαίρονται,
dafis μου οι γονείς σου
υγεία, αγάπη και χαρές
πάντοτε στη ζωή σου!

dafis είπε...

Κι εγώ το Σάββατο βαφτίστηκα!!! Να τον χαίλεσαι τον ανηψούλη σου!

Sotona Dos είπε...

Aντε να δουμε και ποτε θα βρεις τον χρονο daffy να τα ανεβασεις...O θειος σου καλα ειναι? Οι γονεις σε ζαλιζουνε? ΟΙ νονα...σε προσεχει?

dafis είπε...

Χλόνο έχω βλε στελεότυπε. Απλά πελιμένω να εμφανιστούν οι φωτογλαφίες. Ο θείος μου καλά είναι, οι γονείς μου δε με ζαλίζουνε πολύ, η νονά μου με πλοσέχει...αυτό όμως το αγολάκι της νονάς μου μου φαίνεται λίγο μούτλο...