23.10.07

Ο καινούριος μου φίλος...

Πρώτος ε;

9 σχόλια:

marilia είπε...

Κούκλος! :)

τσιμποφιλάκι στο μαγουλάκι!

Me:Moir είπε...

Μεγάλωσες γλυκάκι, κι έγινες ακόμη πιο γλυκός...
Φιλιά :)

Me:Moir είπε...

Πλουτώνιε, είσαι ο τρελαμένος θείος να υποθέσω? Αν ναι, welcome to the club...

dafis είπε...

marilia, τον θκύλο εννοούσα, αλλά ευχαλιθτώ πολύ!!!

Υγλά μωλουδίστικα φιλάκια!

dafis είπε...

Ευχαλιστώ me:moir! Φιλάκια!

Ploutwnios είπε...

Καλά ρε me:moir, έκανα τέτοια γκάφα και δε μιλάς;

Ε, ναι λοιπόν, τώρα που αποκαλύφθηκε το μυστικό μου, το παραδέχομαι: είμαι ο τρελαμένος θείος....

marilia είπε...

χεχεχε! Από μέρες ήθελα να σε πειράξω, χαζοθείε, αλλά κρατήθηκα. Όχι δε σε... λυπήθηκα, απλά θυμήθηκα εμένα με τα ανιψάκια μου και με τα μωράκια γενικότερα και είπα ότι μεταξύ "χαζοθείων" ειλικρίνεια και σεβασμός! ;):):):)

Ploutwnios είπε...

Ευχαλιστώ.

(dafoπλουτώνεια διάλεκτος)

Me:Moir είπε...

Προσπάθησα να σου το πώ όσο πιο ανώδυνα μπορούσα. Τώρα σε πάω ακόμα πιο πολύ πάντως, να ξέρεις (που είσαι χαζοθείος) :).